Bestellen & Bezorgen
Nee, je hoeft geen account aan te maken voordat je iets kunt bestellen. Bestel je vaker bij junotoys.nl, dan is het handig om wel een account aan te maken. Bij een volgende bestelling hoef je dan niet alles opnieuw in te vullen.
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord.
Onze verzendkosten zijn € 6,95 bij bestellingen boven de € 30,- worden er geen verzendkosten gerekend.
Ja dit mogelijk, u kunt tijdens het afrekenen aangeven dat u de bestelling komt afhalen in onze winkel in Raamsdonksveer.
Ja, binnen 30 dagen kunt u uw artikel retour sturen in ongeopende verpakking. Voor meer informatie zie onze Retour pagina
Je kunt op verschillende manieren veilig bij ons betalen via iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard, American Express), Apple Pay, Bankcontact, PayPal en je kunt er voor kiezen om achter af te betalen zie onze pagina betaalmethoden voor meer informatie.
standaard artikelen die je heb besteld worden met onze pakketservice afgeleverd op het door jou opgegeven adres. Heb je voor 15.00 uur besteld, dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag (houd hierbij rekening dat het systeem een aantal minuten nodig heeft om de order juist te verwerken).
Je bestelling wordt afgeleverd door onze pakketservice. Wij zijn afhankelijk van de verwerking door deze organisatie. Wij leveren op tijd onze pakketjes bij hen aan maar zijn niet verantwoordelijk voor een te late bezorging door onvoorziene omstandigheden.
In sommige gevallen worden artikelen vanwege hun omvang of gewicht met een aparte vervoerder verzonden. Is dit bij jouw bestelling het geval, dan zal deze vervoerder een bezorgafspraak met je maken op het bij ons bekende telefoonnummer.
Standaard leveren wij je bestelling niet af bij de buren. Je wilt immers je geplaatste bestelling graag zelf in ontvangst nemen. Na de eerste bezorgpoging ontvang je een ‘gemist’ bericht van de bezorger. Online kun je aangeven wanneer de bezorger een tweede poging mag doen. Maak je geen keuze dan is dit automatisch de volgende werkdag. Na twee pogingen kun je het pakket afhalen bij één van de afhaalpunten.
Ontvang je een pakket waarvan de doos is beschadigd, dan zien we het liefst dat je het pakket direct retourneert bij de bezorger. Neem je het pakket toch aan (bijvoorbeeld omdat alleen de omdoos beschadigd is), adviseren we wel om hiervan een aantekening te laten maken bij de chauffeur.
Is de beschadiging van invloed op de bestelling, bijvoorbeeld omdat deze nat is geworden of het artikel zelf is beschadigd, vragen we je om dit direct te melden via onze klantenservice. Wil je ons voorzien van bewijsmateriaal zoals foto’s, het ordernummer en het aflevermoment van de bestelling? Op deze manier kunnen wij snel schakelen met de bezorger en je spoedig voorzien van een onbeschadigd artikel.
Naast eventuele beschadigingen vragen we je de bestelling direct open te maken om te kijken of je bestelling naar wens en/of compleet is. Is dit niet het geval, dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk. Uiteraard proberen wij ten allen tijde fouten te voorkomen.
Ja je kunt bij onze winkel Top1Toys Vervuren het artikelen retourneren die je online hebt aangeschaft
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt je in de documentatie van het artikel.
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar ‘garantie’. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het artikel dat je koopt ‘deugdelijk’ moet zijn. Van veel artikelen mag je verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kun je de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
Heb je het artikel normaal gebruikt en is het versleten? Of heb je het verkeerd gebruikt? Dan heb je geen recht op een gratis reparatie of een nieuw artikel.
Je maakt helaas geen aanspraak op gratis reparatie of vervanging van het defecte artikel wanneer
-het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt;
-het defect val-, stoot- of waterschade betreft;
-het artikel oneigenlijk is gebruikt.
Onderaan op onze website kun je je direct inschrijven voor onze nieuwsbrief. Wil je jezelf liever afmelden? Elke nieuwsbrief bevat een link waarmee je je kunt uitschrijven voor de nieuwsbrief.
Betalen met Klarna
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele log-out oplossing. Klanten hoeven alleen urgente informatie te verstrekken om hun aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor jou.
We hebben het kopen makkelijker gemaakt met een snelle registratie en afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je telefoon en op een snelle, makkelijke manier betalen.
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.
Zowel JunoToys als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenoemde ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.
Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.
Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en je e-mailadres te geven. Het mobiele telefoonnummer is vereist in geval dat we contact met je op moeten nemen. Alle facturen worden naar je e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om de correcte persoonlijke details te geven omdat je de betalingsinformatie wellicht niet ontvangt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele vertraagde betalingen en kosten.
Je kunt direct met IDEAL of met een creditcard (Visa / Mastercard / American Express) betalen bij het afrekenen of profiteren van Klarna´s ´Betaal na bezorging´ betalingsoptie, waar je de goederen kunt betalen nadat je ze hebt ontvangen via een creditcard of bankpas.
Je hebt 14 dagen de tijd om je factuur te betalen of de optie om om de factuur gratis tien dagen pauzeren. Wil je de factuur voor 30 dagen pauzeren, dan kan dat tegen betaling die tussen €0,40 en €1,90 ligt.